torsdag 30 augusti 2012

Grattis Moa !!



Jobba jobba mycket att göra men ingen övertid och det var ju bra sjukhus , läkemedel ,livs flexibel det är jag minsann efter dagens slut möta Zack på stan köpa buss kort han får tyvärr inte ifrån skolan han har 5,7 km och gränsen var visst 6 km ja 350 kr för 2 zoner i en månad det var inte billigt om man skall ha en varje månad . 

Idag skulle det beslutas om min väns dotter får stå på transplatations listan jag minns den veckan i Göteborg som det var igår massor av tester fick min älskade man göra och besked kl 16 på Torsdag 21//10 - 2010 fick vi ett ja och det är inte alla som får det beskedet och ett NEJ är inga trevliga besked . En plats på denna listan är en stor ära ser jag det som en ny chans till liv ett liv med friska organ vilken ära !! 
 
Så idag vill jag Gratta Moa som har fått en plats på TP listan detta kommer att bli bra , så glad jag är för din skull fast jag vet att det är ganska läskigt men i slut ändan är det värt puss, kram kärlek & ljus till finaste Moa min hjälte ..

Hej min Lars min underbara man , min hjälte i himlen älskar dig saknar dig och önskar att du var här men härligt att du finns med oss på ditt sätt 

Inga kommentarer: