fredag 10 augusti 2012

Friday !!

Skulle upp och jobba i min trädgård men så var det med de vaknade 11.30 och då regnade det så då skiter vi i det , ikväll skall jag cykla till Åsa en träff med töserna lite vin lite snack sen hem kan nog bli skoj och till festivalen skall jag inte har ansett i flera flera år att Hässleholms Festivalen är ett stort skämt  kommunen kan ju ta de pengarna istället och hjälpa Siesta till ett större evangemang för hela kommunen  ja jag vet inte finns säkert massor av fickor för en kommun att stoppa pengarna i .

Min läkare ringde angående mitt nekande för eventuella gastric bypass op fick tyvärr en annan läkare när jag beställde tid till VC på utredning vilket är super synd men han lovade att vi skulle fixa detta ihop det nekade pga de såg i vikt kurva att jag klarar av att gå ner i vikt men de tittade tydligen inte att jag går upp igen så kallad jojo bantning och nästan 20 år provat Xenical, reduktil och alla bantar grupper som har blivit erbjuden så ett överklagande remiss skall skickas in och nu hoppas jag på framgång jag ber verkligen att jag får detta kan inte själv och min vikt bromsar mig i livet och är farligt för min hälsa och leva för mina barn vill jag verkligen de har ju ingen annan så nu är det bara att hoppas på ett under igen sista undret jag bad för var min mans vänster lunga & lever <3

Hej min Lars du är konstant i mina drömmar så härligt kan jag säga älskar att du besöker mig tack min fina du är saknad extremt och älskad till tusen kan tänka mig att du är i Stockholm idag lilla Ludde skall döpas ha en fina dag vart du än är love you Delicia
Underbara gosse <3

Inga kommentarer: