fredag 31 augusti 2012

Fredag på hög nivå !!

Skönt att denna arbets dagen är slut tog komp en halv timme och nu väntar jag på en fotograf som skall komma snart han fick snabbt ett annat ärende innan han kommer till mig skall nämligen hamna i tidningen igen och kanske redan imorgon och inget om det som skrevs innan om mig och vår resa men men skoj ändå . Jag började min dag med att sova till 7 heja jag börjar kl 7.30 på med kaffe in i duschen skrika upp ungar mata katter halsa kaffet och 7.25 ut genom dörren jäkla tur jag bor nära annars hade det inte varit så bra hann i tid men ändå lycklig som bara den det är Fredag min bästa dag på veckan och denna veckan har verkligen varit en bra vecka för mina lungsjuka vänner och jag hoppas på fler såna här veckor har en vän till som väntar på lungor och jag ber att hon får dem snart du skall veta att jag tänker på dig A.... och du är ständigt i mina böner och nu skriver jag direkt packa dig väska för snart får även du samtalet söta fina du kärlek & ljus till dig .....
Och härliga dagen fortsätter fick min remiss till gastric bypass de kontaktar mig om 24 månader men Hallå inom ett halvår siktar vi på för att jag skall ringa och åberopa vårdgaranti så de så så glad jag blev Tack snygga läkare på Vänhem som hjälpte mig från hela mitt hjärta , bubblar av glädje tänk vad lite positivt tänkande kan bara vända på dagen sen minsann har jag fått en pytte liten blomma på min penis peppar skall bara pollinera hur man nu gör sen minsann få mina små penisar växa ja vet jag är en galen människa men jag lever i en galen värld och jag är så tacksam för det jag har .....

Imorgon blir det slappa med stora SSSSSS och på Söndag är det Lady GaGa kan det bli bättre Hmmmm NEJ !!! ha nu en underbar helg alla för det skall jag ......


Hej min uderbara ja jag försöker att ha det bra utan dig och vissa dagar lyckas jag minsann bra med saknaden i mitt hjärta kommer jag nog alltid att ha , jag vet att du är stolt över mig och mina beslut du skall veta att du är så saknad men livet hade andra planer för oss tyvärr jag brinner för detta med donation och vill att fler skall ta ställning så att andra slipper vänta så länge på att få leva ett friskt liv . Nya dörrar öppnas varje dag och snart min älskling kommer även en dörr till mig vara öppen och då skall jag vara uppmärksam till vad livet har för mig , Tack för att du har funnits älskar dig din Delicia.
Ser ni knoppen på min penispeppar ???

Inga kommentarer: