lördag 11 augusti 2012

Fint Väder !!

Vaknade ganska tidigt trotts sent i säng väntade länge på att Zack och Hannah skulle komma hem så att jag själv kunde sova , hade en jätte trvlig kväll hos Åsa god mat och god efter ät trevligt sällskap och allt fanns för att kvällen skulle vara perfekt och det var ju trevligt för speciellt taggad var jag inte jag har fortfarande väldigt lätt att bli o social . Zack han lämnade av Joel hos Åsa han var lite ledsen för att han ville åka en karusell men store bror ville inte ta hand om honom så att jag hoppas att Joppe kan hitta en kompis som vill följa med honom idag han fick lite god kladdkaka och en cocacola hemma hos Åsa sen drog vi oss hemåt genom staden .. Kanon väder ute så nu minsann kan vi jobba hårt ett par timmar så att jag kan må lite bättre av att göra något nyttigt så lite det behövs egentligen att må bra så mot trädgården strax .......

Hej min Lars så svårt det är att fatta att du inte finns hos oss döden är så märklig på detta sättet , döden hör man överallt i media och är en sån sak att det händer andra men inte mig helt obegripligt begrepp död borta och kommer inte ses igen förrän vi själva hamna på andra sidan jag saknar dig min fina och önskade att du inte behövde dö puss & kram my love ha det bäst i himlen

Inga kommentarer: