tisdag 7 augusti 2012

Brottning på schemat !!

Vaknade tidigt imorse Hannah skulle till blodcentralen och sen hämta sin medicin som läkaren har skrivit ut . inget bra väder ute och då är valet vrål lätt på vad som skall göras idag OS och brottning på schemat så glad för att Johan tog brons igår men samtidigt så synd att han inte gick till final som han skulle ha gjort tråkigaste med denna härliga sport måste jag säga och det måste sporten göra något åt .
Damsuga lite är nog det enda som blir gjort idag tröttare än tröttast hur skall jag orka börja jobba nästa vecka pust , stön , stånk tänk om man var miljonär ..
Heja Jimmy Lidberg det är din tur på Mattan idag vi hajar på dig skall du veta !!!!!

Hej min Lars i mina drömmar inatt var du härligt att träffa dig på något sätt frisk var du kändes skönt att se älskar dig min fina puss & kram Delicia

Jimmy Lidberg 

Inga kommentarer: