måndag 13 augusti 2012

2 fat 4 my pants !!!

Ja 06:15 ringde klockan Nej dagen är kommen måste till jobbet härliga semester är slut på med arbetskläderna ja visst det var inte så jäkla lätt 4 och en halv veckors semester har nog satt sina spår runt midjan och inte lite om vi säger så svullo kärring jag hatar det jag längtar och hoppas på ett smalare liv snart detta var ju pinsamt . Annars första jobbe dagen efter semestern av klarat härligt att träffa alla goa kollegor det måste jag nog berömma min arbets plats för bästa arbetskompisar i världen är de , ja dagen gick hyfsat snabbt och ont i mina stackars fötter har ju inte gått i truck skor på semestern precis.

Hej min fina man ja saknar dig som vanligt när jag blundar ser jag ditt vackra leende men jag minns inte hur din röst låter tråkigt att man kommer att glömma mer med åren nu när  du inte finns  önskar att du fanns kvar hos oss love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: