lördag 21 juli 2012

Tomt ..............

Hade så svårt att sova inatt undrar varför jo glömde lilla pillan otroligt vad den hjälper så där vi 01:00 så sköljde en enorm tomhet genom min kropp och jag började gråta hejdlöst minns inte när jag grät så här sist det är nog mer än ett halv år sen , så ofattbart att du är död aldrig mer kommer jag att se dig varför skall detta vara så svårt att fatta , jag grät så hårt och så länge att jag fick ont i huvudet och vaknade vid tolv idag med samma huvudvärk bryggde lite kaffe borstade tänderna och in till stan en stund som jag har sagt innan gud sån tråkig lite stad jag bor i får lite panik och förstår varför jag är sällan där enda trevliga lilla affär är TGR och där köpte jag en söt blommig sopborste . Jag kommer nog inte flytta här ifrån min man är begravd här och barnen trivs och så klart mitt fina lilla hus som vi trivs så bra i finns här. Vidare till Cheapy köpte lite stuprör kopplingar nu skall de bara sättas upp sen kan även det bockas ifrån min att göra lista men mest ligger jag och glor på tv men det klart det har ju regnat så inte mycket ute jobb har det blivit skall fortsätta röja bland alla kläder och kasta / skänka till de som behöver så är det någon som känner något som inte har räd och behöver lite diverse kläder så hör av er plockade bort lite i Lars  garderob men det mesta finns kvar orört och så vill jag ha det ..

Min man min älskare min bäste vän varför skulle det vara just du saknar dig för alltid din Delicia



I will tell your story if you die
I will tell your story and keep your love the best I can
I will tell them to the children
if we have some, if we have some
But I've always felt a feeling we would die young
Some die young
Some die young

Some, some die young
But you better hold on
so many things i need to say to you
Please don't, don't let me go
and we said we would die together
Some die young
but you better hold on
so many things i need to say to you
Please don't, don't let me go
and we said we would die together
Some die young

I will tell your story if you try
but along with your thoughts
a valley stay green
when the world you were born in
changes with seasons
Will you run with this dream, will you run along
or will you run against and finally reveal
why some die young
Why some die young
Why some die

Some die young
but you better hold on
you better hold on
So many things i need to say to you
Please don't, don't let me go
and we said we would die together
Some die young
but you better hold on
So many things i need to say to you
Please don't, don't let me go
and we said we would die together
you said we would die
together

Some die young
but you better hold on
but you better hold on
So many things i need to say to you
Please don't, don't let me go
and we said we would die together
Some die young

Inga kommentarer: