tisdag 17 juli 2012

Tisadg dag 7!!

Foto: Ska jag kanske ha i stugan
Denna hade varit söt 
Tvingade mig själv att gå upp tidigt inte lätt men klarade det han till Kristianstad sen kolla färg till Zacks rum för att sommaren verkar inte vilja komma iår var inom media market och valde högtalare till Joel vi lyssnade noga i över en timme och han valde till slut några fina med häftig bas svarta / guld till färgen nöjd påg nu kan jag bara säga det kommer att dunka ifrån alla håll och kanter tur att jag kan låsa in mig i sov rummet ibland men även där känner man hur det dunkar ..En maskin tvätt på gång nu skall jag bara ta det lugnt innan Zack skall till doktorn som han inte vill till men är ett måste läkemedel löser inte sorgen man måste prata oxå så det är näst på listan , imorgon skall jag ge blod sen till cheapy och kolla stuprör måste leda bort regn vatten ifrån Zacks rum så att vi kan måla om vill inte att fukten rinner ner på hans rum

Saknar dig min fina vad mer kan jag säga <3

Inga kommentarer: