söndag 8 juli 2012

Tankar !!

Sista dagen på denna helgen igen och en jobb vecka till innan semester skall bli skönt men jag har väldigt mycket att göra på min semester trädgård, uterum, hänga stuprör , måla zacks rum ja massor så nu hoppas att jag gör allt på planering så att jag slipper må dåligt för att ork inte finnes .. Jag ber och hoppas att jag kan få denna operation så att jag kan börja älska mig själv en viktig sak att göra och en sak jag har nog aldrig gjort , så att jag kan gå vidare med mitt liv med själv förtroende skaffa nytt jobb och växa som person detta förtjänar jag banne mig och kan nu längta till detta som bara den hejdå  till tjockisen som gömmer sig bakom sin övervikt som har plågat mig mer än halva mitt liv , fast jag tror att min förvandling har redan börjat och jag måste nog erkänna att jag har ändrats som person till det bättre givetvis och denna tjej gillar jag så tragiskt att det skulle ta att uppleva min mans död att komma dit . Jag har många gånger undrat varför just jag skulle ha så mycket sorg i mitt liv alkoholist pappa , ego mamma , misshandel , otrohet sen finna stora kärleken som jag förlorar på ett så tragiskt sätt vad vill universum med mig kan jag undra ?? slå ner mig så hårt för att jag skall resa mig gång på gång och nu står jag och starkare än någonsin skall jag leva resten av mitt liv och må bra . Så nu tackar jag Gud , Jesus och Universum för era prövningar som nu räcker ett tag hoppas jag , tack för min man som visade mig vad kärlek är , tack för våra vackra barn , tack för mitt fina hus och allt annat jag har som gör mitt liv behaglig Amen .....

Älskar dig min man tack för att du har funnits i mitt liv

Inga kommentarer: