söndag 22 juli 2012

Städ och röj !!

Somnade nog vid fem imorse denna jobbiga ovanan för får vara slut nu tycker jag måste gå och lägga mig tidigare jag mår inte bra av detta men jag vaknade runt 12 tiden hoppade i kläderna sen började jag röja och det resulterade 3 sop säckar men kläder jisses vad effektiv jag var svetten lackade och huset ser värre ut nu än vad det gjorde innan men känns bra att jag äntligen fått tummarna ur arslet att göra något åt saker som har retat mig ett tag , jag drog mig länge om att rensa min älskades gradrob men kastade alla vinter jackor och tshirts , byxor som var bara Lars kläder men sparade de kläder man kan minnas som hans favorit plagg och det kändes bra att jag först och främst hade energi att göra det och jag ber nu att detta fortsätter för att jag har mycket att göra . Fick besök ifrån en vän som jag har inte sett på länge och det var trevligt att träffa henne kaffe och tragg komma ifatt de månader som vi varit ifrån varandra och åter en gång säger jag tack för att du finns och jag är lyckligt lottad att ha så många fina människor i mitt liv en gåva som man aldrig skall ta för givet .

Hej min Lars jag drömde om dig imorse knasig dröm jag försökte tvätta bort svampar som växte på din hud vet inte riktigt hur det slutade min dröm men tack för att du besöker mig via mina drömmar . Du dog av en blodförgiftning svampar i ditt blod som jag symboliskt försökte tvätta bort för att du skulle kunna leva jag vet inte men om jag hade fått leva om mitt liv hade jag valt dig igen jag ångra inte en sekund av mitt liv med dig fast de sista åren var ett rent helvete på jorden för oss alla , min hjälte jag hoppas att du har det bra där du befinner dig älskar dig och saknar dig puss & kram Delicia

Kärlek & Ljus skickar jag till alla de som blev utsatta för detta fruktansvärda i Norge <3

Inga kommentarer: