söndag 15 juli 2012

Söndag ! dag 5

Vaknade halv ett men somnade där emot inte förrän vid tre glömde lilla sömn tbl och tog den vid två inatt heja det som är så dumt med semester är att rutiner är som bortblåst kanske det som är meningen i och för sig men sömn är mycket viktigt för mig har jag märkt under min tid som sjukskriven för är jag utan det eller brist på den får jag yrsel som attan och et vill jag INTE ha usch tvi !!! Zack och jag var ute och slogs med ogräset och det var inte lite vi gjorde samma procedur i våras och nu såg det ut som fa.... igen men att det lilla, lilla som är så jobbigt kom vi fram till att vi måste nog inhandla en brännare och elda upp fan skapet men får nog vänta tills lönen kommer många planer har jag och om jag gör en sak om dagen så kan det bli bra minsann .Nu skall jag ta det lugnt och titta färdigt på min älskade House oförskämt charmiga läkaren tvätta och dona lite ..

Hej min älskade underbara ledsen i hjärtat idag saknar dig som vanligt puss & kram D

Inga kommentarer: