onsdag 11 juli 2012

Semester dag 1...

Vaknade 10:30 gott att sova är det banne mig men varför aldrig riktigt utvilad kan jag undra drog mig länge kollade på tv samlade krafter till att packa bilen och köra till tippen kändes gott att få bort lite av skräpet som finns i alla vrå hemma hos oss men nu är allt borta som är syntlig och åter står en del i garaget oxå så sista turen till tippen var det inte denna semester perioden kan inte riktigt fatta att jag skall vara ledig i över en månad lite häftigt minsann , imorgon en tripp till Malmö med Zacks dator och kan bara hoppas att vi får den med oss hem nu bara dra och glo på min nya favorit läkare House trodde aldrig att jag skulle ta dessa ord i min mun tänk om denna geni hade hand om min man då hade Lars  levt idag  kanske men men allt man ser på tv är inte sant och man kan tänka så många gånger tänk om vi hade gjort annorlunda , pratade med syster idag lite sugen att möta dem i Göteborg bara Joel & jag en liten tripp själva och träffar våra godingar ifrån huvudstaden mys i 48  timmar ja hade varit nice  och vips så var det bokat 2 dagar i underbara Göteborg skall bli så trevligt <3 ..

Jag skickar all kärlek och ljus till en vän som har förlorat sin mamma idag och senast igår urnsatts hennes far så tragiskt det kan bli <3

Hej min älskade underbara fina saknar dig mer än vad ord kan beskrivas
regnig dag på sop tippen !!

Inga kommentarer: