onsdag 4 juli 2012

Onsdag !!

Lite mer att göra på jobbet idag och i packen stod jag hela dagen efter jobbet till VC och prata med en läkare angående en remiss han var lite skeptiskt och tyckte att jag skulle äta rätt och trodde väll oxå att jag förnekade det jag åt men nu är det som så jag äter godis på lördagar och läsk dricker jag inte men när man ser på mig så förstår jag själv att läkaren inte tror på mig men så här är det och de som känner mig vet att jag talar sanning , skall lämna blod prover imorgon bitti se är det bara att hoppas . Men läkaren blev minsann paff av att jag vägde så mycket som jag gjorde och jag har en BMI på 37,7 och nu måste något göras åt detta ...

Hej min Lars snälla hjälp mig få detta du vet ju hur dåligt jag har mått av att vara tjock och fast jag är så överviktig så har du alltid sagt att jag är den vackraste kvinna du har sett jag tackar för alla fina ord du har sagt till mig min finaste men nu måste jag ha hjälp <3 och lite tur med Zackes dator hade oxå varit bra stackarn har faktist betalt 9000 kr för den och den fungerar inte grrrr!! saknar dig min finaste och önskar att du var här kram din Delicia

Inga kommentarer: