måndag 9 juli 2012

Måndag !!

Så var helgen slut men bara en vecka kvar sen minsann semester ladda ladda hemskt mycket att göra många vändor till soptippen det har jag nog sagt i 1 år nu och i år kommer det att ske städ inne och ute kasta allt som inte skall sparas på det tar energi att glo på allt man egentligen inte vill ha och energi har jag inte så mycket som jag kan slösa med . Som vanligt nästa 5 veckor på jobbet knas i systemet inte mycket att göra så jag tog tjänst ledigt en timme och preliminärt semester från och med Onsdag om nu inte det rasslar till en massa ordrar och det kan jag ju förstå..



Hej mitt hjärta saknad som vanligt kommer det någonsin kännas bättre ?? kan man undra saknar din röst minns inte hur du lät lite sorgligt älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: