måndag 2 juli 2012

Måndag blääää !!

Jaha då var helgen slut och det var måndag igen åh vad jag vill ha semester men om 2 veckor är det dax strax efter fikat packade jag på livs och hörde världens brak sprang dit det kom ifrån och såg att Zack låg på golvet med en livsvagn på sig han fick hjälp att komma upp och såg chockad ut och såg att han hade ont  jag blev minsann lite rädd jag är lite överbeskyddade efter allt som har hänt vår familj och vill givetvis inte att mina barn skall skada sig , jag själv är skydds ombud och blev lite stressad så jag fick ha lite hjälp ifrån huvud skydds ombud sen fick vi köra vidare till akuten nyckel benen var jätte svullen och läkaren trodde på att det kunde vara en spricka röntgen visade inget och ordination var ibumetin och röra på axel så jobb blir det i 4 dagar till vill ju inte missa sista arbets veckan ..

Saknar dig min fina Lars lite tom på ord idag din D

Inga kommentarer: