söndag 29 juli 2012

Göteborg

Ja resan började med att Joel sa att han mådde illa då sa jag sluta du är trött och få skylla dig själv att du gick och la dig kl 5 hopp in i duschen och piggna till dig 5 minuter efter duschen kräkte Joel som attan och jag stirrade och ringde nästan och avboka vår efterlängtade resa men då sa sonen min så nu mår jag bättre och 15 minuter senare var vi på stationen resan upp gjorde vi med tjejerna Sandell som oxå skulle till Göteborg vilket sammanträffande men vi skildes åt på stationen och skall träffas igen på tisdag vi skulle träffa älskade syster med familj Thomas var på Bruce igår och vi mötte upp honom idag för att fira hans 40 års dag hur härligt som helst Joel & Markus klickade direkt fast ålders skillnad nu är de ju kusiner härligt lille Ludde vuxit som attan och är fullkomligt underbar nu bubblar smål killarna och snart skall vi ut och fira födelsedags killen .
Hej min älskade är i underbara Göteborg som jag älskar denna stad så synd att du inte är med oss älskar dig min underbara din Delicia

Inga kommentarer: