torsdag 5 juli 2012

Fredag Imorgon halleluja !!

Somnade vid 22 igår kväll så trött efter jobb och bilfärd igår alla i familjen var nog lika trötta och vi däckade nog alla ungefär samtidigt . Idag hade jag 2 tider att passa blodprov tagning sen Zack till Bup , Provtagningen på min vård central tänkte va faaan e detta jag har perfekta ådror och aldrig har det varit problem men nej inte en droppe blod och det kunde hända sa usk:an hon fick bytas ut mot en erfaren som fick ta på handen pga båda mina fina kärl var spruckna och nu ser jag ut som en missbrukare så ja nu är proverna nu klara och jag får nu vänta på besked . Och gissa vad jag längtar besök hos Zack läkare som han skall börja träffa till hösten och det kändes bra hon verkade riktigt duktig ..

Hej min Lars saknar dig så ha det bäst i himlen och hälsa din mamma & pappa och min farmor & pappa <3 


Inga kommentarer: