tisdag 24 juli 2012

Djungel jobb idag med !!


Kristall Karaff !!


Vaknade vid 6 plockade upp min iphone och kolla lite på facebook för att se vad klockan var jaha då är det bara att vända sig om igen jag har ju semester och då är det oacceptabelt att gå upp så tidigt vaknade igen vid elva måste ju vara pigg om man skall ut och slåss med vår projekt aldrig i mitt liv har jag sett så stora tistlar lätt en dm långa nässlor som är längre än mig och säkert ett 20 tal mördar sniglar som nu är dränkta i ättika och salt Zack tyckte att det var lite äckligt att de förvandlade till en gul sörja bläää va äckligt men nu är vi minsann färdiga skall nu bara köra till tippen med alla påsar sen är det bara jätte lite kvar att räfsa upp och efter det nästa projekt utjämning av mark sen på med duk och täckbark ljuvligt fint kommer det att bli så tacksam för att jag har haft energi att utföra detta . I postlådan ett brev ifrån kombi lotteriet lite spännande sparade detta hela dagen efter en go kall dusch efter en hel dag i solen snabbt till kvantum och hämtade min överraskning som inte var en check men en jätte fin vin karaff tack så mycket ännu en pryl till min samling så pengarna borde komma snart eller hur ???

Hej mitt hjärta visst är vi duktiga jag  har nu fått en bild i mitt huvud hur det hela skall se ut och det har ju aldrig hänt förut så då kommer detta att bli bra jag skall snart plantera mina vackra bambu alla flera olika sorter som jag har köpt på tradera så äntligen kommer du att få japansk bambu som du ville ha . Vi hittade spår ifrån dig bland allt då du sist eldade hahaha!! zack och jag vi fick oss ett skatt tack för att du har funnits i vårt liv min fina älskar dig för alltid din Delicia

ett steg närmre 









Mys !!







Inga kommentarer: