torsdag 12 juli 2012

Dag 2 semester Malmö !!


Foto: Nytt spel till framtida tjej träffar  http://instagr.am/p/M-6_5tiYYy/
kan nog bli skoj !!


Idag skulle vi till Lan -Master i Malmö och lämna Zacks dator som han köpte för en vecka sen och hoppades nu att de kunde fixa den , den blev spärrad vid ägare byte och sonen helt förtvivlad kostade 9000 kr och nu med alla resor till och från Malmö och Kristianstad och 600 kr lagning kunde vi lika väll köpt en ny men skulle ju spara en tusenlapp dum snål är man ibland men liten runda på center syd fyndade jag lite nya underkläder / bh och en ny klänning till Åsa och jag skall se Willie Nile & Dimestore Junkies i Kristianstad om ett par veckor och ett spel som jag kostade på mig oxå kul med lite sånt när det blir tjej träff . Nu hemma  har mycket nöjd son nu skall han bara ha ett mixerbord ja vad skall man säga han har ju jobbat hårt i sommar så då får han handla vad han vill .. Regnat hela dagen så då hade vi ändå inte kunnat gör någon nytta hemma och fortsätter regnet nästa vecka skall vi måla om Zacks rum med bättre färg , imorgon skall jag boka till till blodcentralen och städa lite ja gott med semester...

Glad son !!
Hej min man busade du med mig idag hahaha!! skruvade ner musiken när jag närmade mig centrum måste koncentrera mig och vips skruvades den upp och så klart Pink det är ju vår kod känns det som Pink höll mig upppe genom allt i Göteborg Zack han sa vad konstigt pappa skruvar ner musiken på mitt rum hahaha !! tack för dina tecken älskade så fort Pink kommer till Sverige då skall jag boka biljett älskar dig mest i hela världen ha det bäst i himlen Delicia

Underbara PINK !!


Inga kommentarer: