onsdag 18 juli 2012

Chill day !!

Vaknade hopp i duschen sen vidare till blod centralen lämna lite av mina dyrbara droppar som kan vara till stor hjälp till någon annan hade en Hb på 147  hmmmmm bruka ha 155 jag har varit hemskt trött ett tag kanske det vem vet , jag har gjort av med så hemsk mycket pengar sista veckan så nu skall jag inte gör ett skit mer denna veckan väntar tills nästa vecka att köpa färg till Zacks rum verkar som värdret kommer att blir regnigt så inomhus sysselsättning en tid framöver. Igår var jag tvungen att köpa en ny avfuktare till källaren den skulle kosta 3995 kr aj där sved det men fick 500 kr rabatt bra att min Lars känner massor av folk i stan och kollade för en stund sen och minsann är behållaren nästan full så det behövdes och jag får se det som en investering till mitt hus vill ju inte ha fukt & mögel skador det skulle kosta betydligt mer än vad jag gav för lilla apparaten jag har lånat ut en hel del till mina barn och nu kan jag inte mer Zack han kommer att betala så fort hans lön har kommit och hans dator måste säljas hoppas att någon ringer snart på annonsen som vi ha på blocket och fler saker skall in så fort som möjligt .
Joel och jag skall till Göteborg ett par dagar träffa syster med familj sen Liseberg , Sahlgrenska och lite andra träffar hoppas oxå att träffa min blogg vän Anna Karin som fick sina lungor i Frankrike jag sa till de stora barnen att jag har inte råd att ta alla med och ni hittar på saker hela tiden och nu är det Joels tid att ha lite mamma tid ... Även om det är tråkigt väder är det gott att ha semester jag behövde verkligen vila och nu kan man ta sig tid till det fast lite sol hade inte skadat men jag klagar inte .

Universum jag tackar för mitt hus , mina barn och min hälsa alla underbara människor som finns i våra liv amen
Hej min Lars du är i mina drömmar nästan alltid märker jag nu härligt det är så här vi träffas inatt var du dålig hade svårt att andas , jag kan bara hoppas att du kan andas i himlen min underbara älskar dig så mycket puss & kram din Delicia

Foto: Nya blommor till älsklingen  http://instagr.am/p/NL5iW4iYdI/
Fina blommor till hjärtat 
Foto: Borde alla göra❤ http://instagr.am/p/NNzfFACYef/ 

Inga kommentarer: