torsdag 19 juli 2012

Blöt Torsdag !!

Upp med tuppen äta lite frukost idag skulle jag vara social det var ett tag sen spännande skulle det bli en vän skulle placera en symbol av kärlek på sin kropp och attan så fint denna enkla symbol blev . Vår vägar möttes  på ett annorlunda sätt och jag är så glad att det gjorde det våra öden så lika fast ändå olika men  smärtan är desamma och vi förstår varandra helt perfekt som bara vi kan göra och jag tackar för att du finns i mitt liv <3<3  Sen vidare till kära Marie på en snabb kaffe och rabarber paj snabb tragg även om man inte träffas så ofta så känns det ändå att vi träffades för inte så länge sen lite härligt kan jag tycka alla är upptagna av sina liv på olika sätt och man träffas sällan men vänskapen den finns kvar och jag är så lyckligt lottad att ha så många  underbara människor i mitt liv vad mer kan man begära . Ibland kan jag undra hur jag kan vara så tacksam ,så glad trotts alla motgångar som kommit min väg inte bitter en sekund mer än på sjukhuset i Skåne  som behandlade min älskade så illa . Men sån är jag och kommer alltid att vara tacksam att jag inte är en bitter sur kärring och ser fram emot vad livet har för mig det kan bara bli bättre eller hur ???

Hej min Lars visst var det mysigt idag fast det regnade som aldrig för lunch på det mest hem trevliga ställe jag någonsin varit på mmmmmm sallads buffe´ jag älskar dig min fina och saknar dig som attan men är tacksam att du är med mig på ditt sätt puss & kram Delicia
Besök på Larsvägen <3
Sallads buffe´

Inga kommentarer: