fredag 6 juli 2012

Äntligen Fredag !!

Vaknade med en härlig nack spärr trött som bara den  och skall jobba kväll men tack god gud att det för Fredag i alla fall , Zack jobbar sin sista dag idag och har varit hur duktig som bara den måste jag säga och belöning med pengar är ju aldrig fel för en tonåring . Min styv pappa ringde nyss och sa att en annan släkting som har varit chef redaktör för Hemmets veckotidning vill gärna rätta min blogg så att jag kan skicka den till förlaget ja vad skall man säga mer än vilken ära fina Gunilla så glad jag blev nu kanske det kan bli en blogg/bok som jag hade i mina planer skall bara fundera lite vart jag skall ha avsluten av berättelsen som kommer givetvis att fortsätta i blogg form som har nu blivit ett slags gift för mig att få ut lite känslor för dagen sen skriva till min älskade ..

Hej min fina hur har du det idag ? saknar dig som vanligt och tomrummet efter dig är gigantiskt <3 Visst är det kul att Gunilla skall hjälpa mig rätt skriva vår story du hade gillat henne jag minns när jag flyttade till Sverige så var vi i hennes stuga och hon körde Porsche cool kvinna så det skall bli en stor ära att hon erbjöd sig att göra detta stora projekt för att det är inte många prunkt, komman och en jäkla massa felstavningar har jag att bjuda på . Älskar dig min Lars och önskar att du var här din för alltid Delicia


Inga kommentarer: