tisdag 19 juni 2012

Trög Tisdag !!



Jag kan bara säga att detta som händer på jobbet är skit tråkigt och undrar när vi kan plocka i full speed igen period vist har vi inte mycket att göra och vi som är ganska vana vid ett jämt flöde , Zack var pigg i morse inget tecken på feber som han hade igår men efter morgon fikat snuvig och feber jag proppar i alvedon och vatten och jobba jobba , vila på lunchen sen på det igen han piggnade till sig och c vitamin och vila och hoppas att detta är som bortblåst imorgon . När vi kom hem idag hade vi besök ifrån Hannah´s kompis Malin med två fina vovvar gott att pussas lite sen in och fixa lite , köpte 10 kg kyckling ifrån en vän som sålde hade bråttom skulle till Siesta så att jag slängde ner hela påsen i frysen så att nu när vi tänkte och kyckling till middag fick vi banka loss lite med hammaren det var ju ett misstag jag inte gör om så nu har vi 9 kg kyckling var att banka ...

Hej min man så saknad du är önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan älskar dig min fina din D

Inga kommentarer: