fredag 29 juni 2012

TGIF !!!

Jobba ,jobba inte mycket att göra som det har varit det sista 3 veckorna men Zack var helt sliten han har stått vid bandet i 2 dagar och det är ett tungt jobb att bära lådor och sortera dem till diverse olika pallar så det blir nog tidig kväll för honom , jag tycker att han är vrål duktig och han gillar verkligen sitt sommar jobb och det tycker jag är skoj .....
Jag saknar mina blogg vänner som jag inte ha hört ifrån på länge börjar med Anonym Alfa 1 hoppas att du mår bra och hoppas oxå att du har en plats på transplantations listan  eller ännu bättre att du har fått dina organ och läker för fullt du skall veta att det går inte en dag utan att jag tänker på dig jag skickar positiv energi till dig kärlek & ljus till dig ..
Hjärta Nov 2010 hoppas att både du och din man har det bra tänker ofta på dig och om du har Facebook leta upp mig lite lättare att hålla kontakten kärlek & ljus till dig oxå ..

Jag kan inte hjälpa att jag tänker mycket på de man träffar via bloggen ni har följt mig när vi hade det jobbigt och nu vill jag finnas för er tänker oxå mycket på finaste Kicki som dog i väntan på en ny lever och lämnade 3 flickor och en man efter sig hoppas att din familj mår under omständigheterna bra jag fick ett fint tack kort för de blommorna jag skickade till dem efter din bortgång skickar kärlek & ljus till er .

Hej min älskade i himlen hoppas att du har det bra där du befinner dig jag älskar dig och saknar dig mer än vad mina ord kan beskriva

Inga kommentarer: