fredag 8 juni 2012

Skolavslutning !!




Nu är det äntligen sommar lov mina skoltrötta ungdomar behöver ledigt fast Zack skall ju sommar jobba 1 månad så får han oxå mycket vila där emellan , älskade son har kämpat som bara den och jag är så stolt över honom men det räckte tyvärr inte för att komma in på gymnasiet men finaste Zack det kommer att bli en bra kille av dig ändå var inte ledsen du har i alla fall en orsak för att du inte klarade av allt du skall bara veta hur stolt både pappa och jag är över dig .. Joel slutade 6 an och han var mest lycklig över present kortet de fick ifrån skolan på hemma kväll det var ju lite skojigt .. Bjudna på student fest i Vinslöv tänk att lilla Mika har tagit studenten snabb visit på kvällen  sen lämna Zack hos sin fina Julia och imorgon till stan på en fika fortfarande ont i halsen men betydligt bättre fast nu med en släng nackspärr ja kärringen tål inte mycket hahahaha!

Hej min finaste du är så enormt saknad tycker minsann att jag har kommit i en liten svacka efter ha mått bra ganska länge med hjälp av mina anti D grät till och med en skvätt efter ha varit tom på tårar så så länge när jag såg bilden på Zack & Julia du hade tyckt att de var så fina livet kommer aldrig vara desamma utan dig och jag önskar varje dag att denna mardröm hade tagit slut älskar dig av hela mitt hjärta min underbara man ha det bäst i himlen

Inga kommentarer: