lördag 2 juni 2012

Siesta dag 2 !!

Så trött efter gårdagens härliga Siesta men var tvungen att vakna för att Zack skulle till doktorn på BUP när vi satt och väntade tittade jag upp på väggen bakom Zack och såg en tavla på Mick Jagger när han var ung och han är ruskigt lik Lars nu visste jag att Lars var med oss små härliga tecken , sen direkt till Tyringe och hämta 10 kg kyckling som jag har beställt för ett par veckor sen ...hem och vila så att jag orkade med lång efetrmiddag / kväll/  natt på Siesta vaknade vid 15 duscha sen laga mat pasta sallad Åsa skulle komma på middag innan vi skulle dra till området . Vi hade en underbar kväll Joddla med Siv ,Kapten Röd , Maskinen , Familjen sen Timbuk 2 X Damn full späckad kväll idag är jag vrål trött och skall nog somna om ganska snart fast kl är tolv mitt på dagen men jag behöver min skönhets sömn ....

Hej min Lars jag kände att du var med och rockade röv igår love you my love
Joddla med Siv !!
Familjen 
Tenbuk2
Härligt!!
heter varanan vatten ju !!!
Varmt tilltugg kallt ute !!
Lars look alike <3
Poncho i parken 

Inga kommentarer: