lördag 23 juni 2012

Midsommar dagen !!

Vaknade kl 06:00 av att Affe var hungrig passade på att upp och kissa ville inte öppna mina ögon helt för då kan det vara kört ville ju somna lite till och jag somnade om och vaknade kl 11 gott att sova drömde om min Lars och det var lite tråkigt att han var i en sjukhus säng oftast är han frisk och är med oss tråkiga minnen att minnas honom i en sjukhus säng men där tillbringade han sina sista 7 månader av sitt liv i och för sig tragiskt nu efter åt att tänka sig vara så sjuk att inte kunna gå upp ur en säng på nästan ett år stakars min älskade underbara man detta slut förtjänade han verkligen inte . Midsommar firades av att vara ensam ganska skönt kollade film Taken en box som jag kan nog klämma färdigt idag / kväll och tvätta måste jag oxå sätta igåg med , damsuga lite kan jag nog oxå hinna med . Känns som om vi alla har kommit i en svacka av sorg Hannah isolerar sig och det gör jag med nu måste vi försöka rycka upp oss men denna process är lite berg och dalbana aktig så det kanske är bara att åka med antar jag .....

Hej min älskade du är så saknad jag hoppas att du har det bra i himlen och kan andas ordentligt blir lite orolig när jag drömmer som jag gjorde , att vi kommer aldrig mer att ses eller prata med varandra är helt ofattbart du var mitt allt bara så att du vet jag var ibland dålig på att visa det men jag kommer nog aldrig älska en man på denna nivå igen tack för allt min fina kan jag bara säga nu I will allways love you Delicia

Inga kommentarer: