fredag 22 juni 2012

Midsaommar afton .....

Vaknade kl 10 denna dagen som är inget speciellt för mig längre och jag kände mig väldigt tom klä på oss och till kvantum handla lite blommor till graven och till Familjen Andersson som vi skulle till och ha Midsommar fika och det var justa vad vi orkade med idag och nu ligger jag i mina pyjamas och gottar mig och kl är inte ens 15:00 och det känns helt ok .

Hej min man idag är du extremt saknad tomt som bara den tack för de 2 låtarna du gav till mig i bilen hem ifrån Hörja can´t live without you  men miraha carry sen lite lalah some die young  direkt efter varandra , jag kan inte fatta att vi skall leva utan dig resten av våra liv undrar om vi kommer någonsin över allt detta ?? men som jag sagt till dig förut visa dagar bättre än andra jag älskar dig min man tack för att du har funnits din Delicia....

Inga kommentarer: