lördag 30 juni 2012

Lördag !!

Vaknade ganska tidigt upp och mata mina odjur sen somnade om till kl var nästan 11 vackert väder ute men kände mig latare än lat måste fan skärpa mig och slåss tillbaka mot denna depression som har klorna i mig hårt men samtidigt som jag mår bättre så är det fruktansvärt svårt att komma tillskott med det min hjärna planerar , Zack kom hem ifrån stan med tjejen och sen minsann klipptes gräset och jag drog upp en massa ogräs som har vuxit som attan av allt regn vädret har bjudit på och det känns lite bra att jag gjorde lite än att bara ligga och glo på tv  Delicia - Depression 1-0 .  Nu ligger jag och kollar på tv och har inte dåligt samvete att jag inte har varit ute i det fina vädret min fina Alfons ligger bredvid mig och njuter av fläkten i taken som svalkar gott .

Min älskade man som jag saknar dig tänker jätte mycket på dig sista tiden och drömmer mycket om dig viklket är mysigt men vaknar av att du inte finns fysiskt vid min sida och tycker att det är fruktansvärt jobbigt, när jag tittar på bilder så kan jag inte fatta att vi inte kommer att ses igen , vi planerar mycket nu i sommar har skjutit upp det tillräckligt länge så du får vara med oss och hjälpa till så att det blir bra och ännu bättre hade det varit om Sofias Änglar hade hittat hem till oss och hjälpt till lite men det är önske tänkande men som sagt man vet aldrig vad som kan hända och mirakler kan hända har vi varit med om en plats på transplantations listan en stor ära , sen en vänster lunga och en lever ja lite tur har vi minsann haft så om vi kunde få lite till så hade det varit helt underbart ha det bäst i himlen min fina älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: