torsdag 28 juni 2012

Grattis till dig , så glad jag blev !!!

Då var det torsdag härligt härligt en jobb dag kvar sen helg jag har lite att göra borde köra en vända till tippen sen till stan och lämna tillbaka porslins knoppar som inte passade till mitt kök får verkligen hoppas att det finns energi till detta måste ju börja någonstans . Lite mer att göra idag ganska skönt så tråkigt att inte ha något att göra , jag har tänkt mycket på en internet /blogg vän idag som skall få sitt svar idag om hon får transplanteras eller inte och jag hoppas och ber att hon kommer på listan minns den dagen som igår 21/10-2010 kl 15:30 fick Lars sitt Ja vi grät av lycka så underbart total lycka som förvandlades snabbt till panik 85 dagar på Prio 1 listan i Sverige och Prio 2 i Norden och de sista 2 veckorna var min Älskade sjukast i Norden och placerades på Prio 1 i Norden . En stor ära att få komma på denna frustrerande lista för att det betyder samtidigt att du dör om du inte får det och du kan dö om du gör det men sen kan du oxå leva vidare.  Och Grattis älskade du läste nyss att du fick en plats på denna underbara lista så glad jag blev kärlek & ljus till dig och hoppas att väntan inte blir för lång <3<3<3..

Hej min älskade minns du så lyckliga vi var när du hamnade på listan firade men ostburgare ifrån Mc donalds   du var så sjuk men du klarade alla tester med bravur , du hade varit sängbunden sen augusti och kunde inte följa med oss till stan så vi fick ta med festen till dig älskar dig för alltid min hjälte puss & kram din Delicia

1 kommentar:

Anonym sa...

Delicia tack för din omtanke och dina fina ord. Jag är så lycklig över att ha fått ja till transplantation och jag vet att du vet precis hur jag känner mig. All min kärlek till dig och jag hoppas att vi träffas någon gång. Kramar <3 från Inga-Britt