söndag 3 juni 2012

3/6 2012 .........

Igår var jag fruktansvärt sliten vaknade vid 10 tiden kaffe och rostade mackor sen somnade jag om och missade Peter en kollega som skulle spela men har ju hört honom innan vaknade vid 14 tiden klädde på mig borstade tänderna sen ner till Siesta igen mötte Åsa & Sara med barnen där pysslade ungarna lite gott att sitta i solen stack hem vid 16 och somnade om ett par timmar till ja man är inte ung längre och jag har nu börjat lyssna på min kropp efter denna depressionen vill inte hamna där igen ja tyvärr så missade jag Lars Winerbäck men jag hoppas att han dyker upp någon annanstans så att man kan se honom , trotts allt regn , hagel , blåst kyla ha det varit fantastiska dagar på Siesta underbara artister , härliga ungdomar och lika härlig stämning så nu är det bara 364 dagar till Siesta är i stan igen ...

Idag är det 17 år sen Lars och jag gifte oss underbar dag minns jag så lyckliga vi var livet lekte och hade inte en tanke på sjukdomar vi var vid din grav idag du fick en fin bukett tände ett ljus och klappade din sten jag älskar dig min Lars tackför att du har funnits i vårt liv .
Lilla Ludvig med AIK napp <3
Siesta pynt ....
Lycka !!
Grattis på Bröllops dagen <3

Inga kommentarer: