tisdag 29 maj 2012

Tisdag !!!

Jobba ,jobba lite läkemedel ,lite sjukhus sen packen ringde till öron ,näsa och hals idag Zack har haft problem med sin hals alldeles för länge men man kunde tydligen inte boka direkt lite tjurig fick jag ringa till vårdcentralen igen tur att man inte behöver betala något annars hade vi nog haft frikort nu vi fick tid direkt träffade läkaren och fick en remiss så onödigt att ta ledigt ifrån jobbet kan jag tycka men nu är det äntligen gjort känner mig som en dålig mamma Zack har haft problem i 1 år och jag har haft så mycket med mig själv orkade inte ta ungarnas fy vad jag skäms hoppas nu och ber att det är inget allvarligt för då hade jag aldrig kunnat förlåta mig själv =( ..
Ungdomarna är och hämtar sina festival band snart är det dax och vi skall ha så kul så fort de kommer hem skall vi skruva ihop ute möblerna har dragit på detta länge nu är det dax .....
Pratade nyss med min fina syster lilla Ludvig har ökat i vikt så skönt att allt börjar att gå på rätt håll jag längtar att se det lilla livet .

Hej min Lars saknar dig min underbara hoppas att du har det bra i himlen

Inga kommentarer: