söndag 6 maj 2012

Söndag !

Vaknade lite sent men gick ju oxå och la mig jätte sent inatt kaffe rostade mackor sen minsann uppdatera mina annonser på blocket måste sälja dessa motorcyklar för att kompensera uttaget av min söta bil sen skall vi oxå försöka ut med lite saker på tradera pratade med en vän som sa att hon kunde tjäna upp till 12 00 i veckan på sina annonser och det hade ju inte varit helt fel om jag säger så ... skall strax till en kollega från jobbet och hämta lite bambu skall bli trevligt att ses har inte sett henne på länge som jag har skrivit innan så ville min Lars ha bambu längst bak i trädgården så det skall han få skall oxå odla 3 olika sorters bambu arter så min älskade detta kommer att bli läckert . Imorgon blir det en ny vecka helgerna går lite snabbt kan jag tycka men nu blir vi en vecka närmre förlossning och det är ju bra längtar nu att min älskade syster och Mr T lilla baby tittar ut ..

Min älskade Lars du är så saknad så extremt tråkigt att du behövde lämna oss ha det bäst i himlen min fina älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: