onsdag 30 maj 2012

Snart Lång helg !!

Jobba jobba livs på förmiddagen sen läkemedel på min middag fick jag stor handla på Netto för att snart töms alla hyllorna på mat och Festival ungdomarna invaderar Hässleholm bästa tiden på hela året i denna annars mycket tråkiga stad ,så nu behöver vi minsann inte handla på hela helgen nu är det bara Festival på schemat skall bli super trevligt längtar redan jiiiiii!!! Efter jobbet köade vi i spö regnet men en massa ungdomar för att få våra armband som det regnade blöt ända in i bomben efter alla fått sina band när vi skulle köra hem Åsa såg vi att det brann i ett hus fy så hemskt och tänkte gud vad synd om familjen allt de äger är borta tänkte samtidigt där bor en vän hoppas att det inte är hennes hus vidare till frissan klippa Joel sen hem laga mat helt utmattad efter dagens stress och läser på Facebook att en hund är försvunnen efter branden shit ringde vännen och fick reda på att det var hennes hus blev så ledsen och sa att de kunde bo hos oss fy så hemskt jag skall be för er att det ordnar upp sig med alla försäkringar och allt så att inget busar kärlek & ljus till er alla <3<3<3<3

Hej min älskade du skall med till Siesta min fina vi skall ha trevligt älskar dig saknar dig och önskar att du var här fysiskt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära du
En människa som du, som ställer upp för andra som får det svårt, är väldigt stark skall du veta. Skulle vilja träffa dig, som har så mycket kärlek inom dig. Hoppas du får det skoj på siesta. Roa dig och koppla av alla bekymmer det är du värd. Kramar.
Hjärta nov-10

Delicia sa...

Tack fina du en träff kan vi väll fixa i sommar <3