söndag 27 maj 2012

Orkar inget ....

Vaknade mycket sent Hannah kom hem sent inatt rund under fötterna mamma är du vaken ? Stör jag ? la sig bredvid mig och babblade som bara den öppnade en påse nötter och fortsatte som om kl var inte alls 2 på natten så där ja lite kloka mamma råd så var hon trött och lämnade mig klar vaken hahaha dessa ungdomar huset ser ut som fan och vi skall partaja nästa helg vill ha det lite plockar Hannah lovade art hjälpa mig nästa vecka Zack också , trotts min enorma trötthet klippte jag gräsmattan tvättade dammsög en runda och hängt tvätten så lite har jag gjort . Pratade med Olivia idag hon lät mycket piggare idag Gud så skönt Ludde hade vaknat en ggr i timmen här om natten och inatt sov han 6 timmar och efter nästan varit vaken i 48 timmar  förlossnings dagarna då är man minsann sliten fy bubblan minns zombie tiden då var det skönt att höra min syster i telefonen . Idag har jag hjärte sorg så in i så orättvist att du dog min bästevän min man min underbara kommer vi någonsin över detta kom på att jag glömde ta min medicin igår och idag kanske därför tomheten visar sig så starkt får nog svälja dem bums märker jag , är djupt besviken på min arbeta plats det har tagit mycket energi denna veckan och det har jag märkt nu i helgen helt utmattad . Jag anmälde mig själv till Sofias änglar kan nu bara hoppas och be att de läser min ansökan vi behöver verkligen hjälp att komma på fötterna efter detta märker jag nu . Vi kommer att fixa det men lite hjälp hade inte skadat .

Hej min Lars så ofattbart att du inte finns längre men tack för att du är med på ditt sätt du är så otroligt saknad älskar dig som bara den tack för att du har funnits i våra liv din D

Inga kommentarer: