onsdag 23 maj 2012

Onsdag !!

Försov mig igen idag var e detta 2a gången denna veckan helt galet kände hur telefonen vibrerade under min katt som sov på den jaha kl 7:33 . Packen hela dagen passade bra idag fick bilder på lille killen som anlände igår så underbart att få en ny liten familje medlem och kan bara uttrycka ren skär glädje från min sida kan tycka att det är lite synd att mostrar inte kan få barnbidrag jag vill ju handla allt till denna underbara lille kille jag kommer att bli en toppen moster det vet jag .

Olivia jag är så stolt över dig tänk att du är mamma helt otroligt du kommer bli en underbar mamma för att du är redan en underbar syster & moster . Jag vill tacka dig för ALLT under tiden Lars var sjuk och även efter hans bortgång och tacka för att du finns i vårt liv älskar dig för alltid finaste lilla syster i världen ..

Älskar dig min Lars ha det bäst i himlen du är så så saknad <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Goa bebis. Skulle bara vilja pussa på dom. Har skrivit här förut men det funkar inte. Ha det gott kära du. Vi kämpar med dåliga lungor, men med nytt hjärta till vilken nytta??? Dom trodde att han skulle klara det men vi får se. Ha det gott och många kramar. Hjärta nov-10