måndag 14 maj 2012

Måndag !!

Så där ja nu var det Måndag igen skönt att man är ledig på Torsdag jag är så trött på att vara trött och seg och omotiverad , idag fick vi tröjorna och start nr till tjej milen är inte alls sugen i år fattar inte hur jag orkade förra året då var det rätt nytt med Lars död men i år har jag lite mag problem så det är inte så kul att vara långt ifrån en toa när jag kom hem ifrån jobbet så läste jag om biverkningar ifrån mina anti D och japp där står allt jag lider av hur kan en tablett få en till att må bra ge så mååånga biverkningar och jag får alla dåliga varför kan inte jag lida av aptit löshet nejdå jag får trötthet , jäspningar ,kass mage ,yrsel  tack !!! Mötte Zack när jag var nästan hemma han sa att han hade fått mygg bett på sina ben oj vad tidigt tänkte jag men när han visade mig så såg det minsann inte ut som myggbett snarare nässel utslag så det blir nog en tur till akuten är jag rädd för vi väntar en timme har smort in det med medel ifrån USA med zylocain ..

Hej min Lars jag tror att jag har kommit in i en svacka trotts mina små hjälpmedel vilken är bra samtidigt för att jag trodde att jag aldrig mer skulle kunna känna mig ledsen eller gråta igen men jobbigt att sakna dig så som jag gör jag kan inte förklara ,min känslor har ju varit bedövade önskar så att du var här fysiskt jag vet att du är hos oss för att din närvaro känner jag hela dagarna , att detta skulle behöva hända dig är ofattbart och du är otroligt saknad av oss alla ha det bäst i himlen min fina ängel älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: