tisdag 1 maj 2012

Grattis Zack 16 år !!!

För 16 år sen idag födde jag en liten son som vi döpte till Zack han var vårt första gemensamma barn han föddes 2 veckor för tidigt och vägde 3980 gr och idag är han 16 år stl 45 i skor och 183 cm lång stor kille . Så idag fick födelsedags grisen bestämma mat trodde att han ville ut och äta men pizza bestämde han sig för och 2 olika tårtor blev det  och en Siesta biljett med camping ... hoppas att han blev nöjd min fina son .
Vaknade i morse som vanligt av en katt tass i ansiktet röt till och slängde bort Affe ifrån sängen såg i ögon vrån att han hoppade upp i fönstret och föste ner en blom kruka så där ja där fick han min uppmärksamhet så nu skall jag kolla efter en mat apparat som öppnar sig ett visst klockslag fis propp jag har till katt men vi älskar honom över allt annat . Hannah är på väg hem skönt hon har varit iväg sen i Torsdags , har hunnit med lite idag i alla fall klippt gräsmattan eller som den nu heter moss mattan vet inte vad som hände med min fina gräs matta som jag hade förra året , fika hos goa Marie det var inte igår nu skall jag bara slappa innan vi skall äta tårta ,imorgon blir det tandläkare besök kl 7.30 sen jobb som vanligt gott med en ledig dag snart är det helg igen gott.....

Hej min Lars saknar dig som attan idag ha det bäst i himlen din D

Sweet 16 !!!

1 kommentar:

tigrib sa...

Viken fin son du har, honom förstår jag att du är stolt över.