fredag 4 maj 2012

Fredags Mys !!!!

Så ja Fredag igen så skönt livs,läkemedel ,in fattning sen livsmedel igen flexibel är jag jag minsann varit dagen tog slut snabbt och nu kan mitt älskade Fredag börja gick med Åsa en bit sen hem till Monica och hämta en påse baby kläder till lilla Mini som kommer om 3 veckor , Tack så mycket fina du !!!! kom hem sent skulle ju hämta Joel på skolan han skulle komma hem idag men han var redan hemma och sov minsann så trött var han i alla fall min lilla loppa . Nu minsann skall jag inte göra ett smack mer än att glo på tv imorgon blir det Kristianstad med Joels telefon sen inom Mediamarket som precis alla snackar om . Ha en underbar Fredag alla underbara människor kärlek & ljus till er .

Hej min ängel i himlen kan bara säga att jag önskar att du var här love you 4 ever din D

Inga kommentarer: