söndag 15 april 2012

Vilo dag skall det vara

Hannah och jag var uppe sent inatt och tittade på Prison Break så spännande måste jag bara säga trotts sent i säng vaknade jag ganska tidigt på med nyheterna ja trött är jag som vanligt men idag blir det att varva tvätt och film laga lite mat och ladda för en ny arbeta vecka ,veckorna går i en radande fart förra helgen var jag i Kvällsposten löpsedel och allt lite stolt är jag minsann över detta min blogg var ju till Lars från början men nu mitt sätt att få ut mycket som tungt att bära och förhoppnings vis bli en bok en dag hade bara varit lite läckert vi får se vad mitt öde blir kan bara hoppas och be för ett bra resterande liv står på mitt livs schema tack Gud, Jesus , Universum för det jag har det jag har klarat av Amen

Hej min finaste ängel
Att säga att jag saknar dig det gör jag varje dag så mycket att det finns inte tillräckligt med ord att beskriva du var min käraste ägodel men nu tillhör du någon annan tack för att jag fick låna dig älskar fig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: