tisdag 24 april 2012

Tisdag

Hela dagen på livs plocka plocka plocka slutade en stund innan för att vi skulle på samtal med Joel och 2 av hans lärare lite nervös men blev väldigt överaskad av dagens samtal och detta var banne mig det bästa samtal vi har någonsin haft på de 6 år Joel har gått i skolan lite push ifrån mig och lärare då minsann skalll det bli bra . Jag skäms lite att jag har inte varit den bäste mamman inte öppnat Joels väska på nästan 2 år galet jag vet men  så är det men skall göra mitt bästa att hjälpa Joppe uppnå sina mål . Denna dagen firades med chicken Mc nuggets och pommes som valdes av en glad son som kände sig lite lyckad ..

Åh Lars du hade varit så glad att höra dagens träff på skolan men du var med oss det vet jag och som jag sa till Joel pappa ler ifrån himlen vi saknar dig så mycket min underbara så tråkigt att du var tvungen att lämna oss alldeles för tidigt puss & kram din D

Inga kommentarer: