tisdag 10 april 2012

Tisdag hos Tandläkaren ...

Jobba ,jobba lite på livs sen läkemedel hade en tandläkare tid kl 13 jag anade att detta skulle kosta jag har ju inte varit den bästa tand skötare kandidat och drog ut en tand när Lars var prio 1 på transplantations listan vågade minsann inte sitta i en tandläkare stol i timmar på en rotfyllning om nu telefonen skulle ringa men om jag hade vetat att det blev som det blev då hade jag givetvis inte dragit ut min tand jaja !! Notan på min käft 25 000 minus tio tusen som tydligen F-kassan betala tack gode Gud slut nota 15 000 svider men mina tänder skall jag ha ett bra tag till så nu börjar det sen kommer jag ha grannaste käft i kommunen hade hellre haft min half sleeve att visa men men så här e det ....  

Hej min Love nu är du nöjd i himlen du har alltid tjatat att jag skulle ta hand om mina tänder så nu blir det av jag skall från och med nu gå till tandläkaren 1ggr om året och vara skötsam jag lovar såg du att din fru hamnade i kvällsposten åhhh vad du hade varit stolt över mig och jag kan minsann erkänna är stolt över mig själv jag älskar dig så och önskar att du var här men är tacksam att du har funnits i mitt liv love u 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: