fredag 27 april 2012

Tänker !!

Så där ja Fredag igen livs liten stund sen läkemedel och efter lunchen sjukhus pack bara älskar detta skönt att för jobba med lite riktiga sjukhus avdelningar har saknat detta underbart härligt när det är lite roligt på jobbet , igår kväll hittade jag en bil på blocket tänker så att det knakar Bettan min nuvarande bil måste bytas däck sen lagas rost i balkarna sen har den gått 18 000 min bilen jag har tittat på har gått 9600 mil och är 3 år nyare låter lockande hmmmm hjälp mig Lars . Det finns 2 st motor cyklar kvar att sälja skatten är på väg in både min och Lars jag får suga på karamellen helt enkelt .....
Hannah är i Varberg kommer hem på Tisdag skönt för henne att komma bort lite och ladda batterierna lite bara jag och grabbarna hemma imorgon skall jag och Joel träffa en kompis och hennes son fika och ha lite mys på stan skall bli trevligt annars blir det tvätt som vanligt sen lite i trädgården skall ju bli fint väder sen minsann bak lika loppis på söndag ..

Ford Focus 1,6 GhiaHej min Lars lite märkligt att jag skall bestämma saker som du i alla år gjorde som kollla bil det är ju mannens grej jag tror att jag gör rätt men det lär jag märka i så fall saknar dig min finaste önskar att du var här din Delicia

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Du kommer alldeles säkert att kunna välja rätt bil!
Stor kram /Gunilla