tisdag 3 april 2012

Påsklov dag 2 !!

Somnade kl 22 men väcktes av ungdomar kommer vid elva tiden blev lite sur svårt att somna om men till slut somnade jag var inte vrål pigg imorse men tre dagar kvar tills jag är lång ledig åh vad det skall bli gott åh kan bara längta . Varit på livs hela dagen plock & pack tänkte hårt på min Anonyma vän på bloggen hoppas att det är bra med henne hon utreds för en transplantation kärlek & ljus till dig fina du hoppas att du har det bra och har kommit långt i din utredning och kanske minsann på den fina listan ..
Idag kom mina peppar till min frö samling så plantera skall jag göra på ledigheten hoppas bara mina bambu kommer imorgon .
Underbara mannen min jag planerar nu så mycket känner inte igen mig själv i detta den som hade planer för allt var du ja många av dina vanor har jag tagit över love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: