måndag 2 april 2012

Påsklov dag 1....

Upp imorse Affe har försökt väcka mig ett tag så det är bara att gå upp och mata min hungriga  katt , Hannah skulle med till jobbet jobba i påsk pengar behövs i den fickan idag skulle jag oxå börja jobba heltid och det gick minsann bra dagen gick snabbt livs på fm plocka ,plock sen plock efter middagen läkemedel . Hade hoppats på att mina fröer skulle komma men nej får vänta lite till på dem .. nu chilla lite sen skjutsa Hannah till massage .. ha en underbar resterande dag alla underbara ...

Hej min underbara igår saknade jag så så in i bomben en jätte tomhet som jag har inte känt på länge samtidigt var det skönt att kunna känna smärta mina antidepresiva har dämpat min sorg och jag var orolig att det inte skulle koma tillbaka skulle hämta Hannah & Zack på stationen igår det spö regnade så något vitt som kom flygande från ovan hoppade ur bilen gick och kollade och hittade min angel feather ( ängla fjäder ) blev alldeles varm en perfekt hälsning ifrån dig Lars tack så mycket jag behövde verkligen detta just igår älskar dig min underbara ha det bäst i himlen din Delicia

Inga kommentarer: