onsdag 11 april 2012

Onsdag !!

min lille loppa
Vaknade som vanligt och iväg till jobbet skall bara jobba till 13.30 sen till skolan samtal med Rektorn och en ny lärare lite nervös får jag ärligt säga skolan och Joel har inte fungerat om vi säger så , kan bara vara lycklig Joel var godkänt i så gott som alla ämnen utan naturkunskap och ett annat ämne som jag nu har glömt så minsann loppan kanske har mognat lite härligt kan jag bara säga <3
Mina bambu har nu kommit sen har jag köpt gurka och auburgine de skall planteras till helgen härligt hoppas nu att mina små penis peppar och tomater och palmer börjar titta fram snart . Trött, tröttare , tröttast är jag nu hoppas att solen börjar att visa sig lite mer så att jag kan få lite mer energi .

Hej min underbara ängel hoppas att du har det bra i himlen älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: