onsdag 4 april 2012

Mitt i veckan !!

Så där ja nu är det Onsdag bara 2 dagar kvar att jobba sen är det lång helg härligt härligt ....... jobba tills kl 8:40 sen till psyk samtal med världens bästa Isabell och är så glad att livet börjar gå på rätt håll efter så många års sjukdom som ledde till att min älskade underbara klippa i livet dog då rasade min mur och Lars som var den enda trygghet jag hade i livet försvann ,jag har rest mig fast jag trodde inte att det var möjligt och tycker nu att livet är rätt så ok på alla sätt och vis . Tillbaka ifrån mitt samtal fick reda på att de som ville kunde söka semester musik i mina öron sökte detta direkt måste till banken sen till frisören med joppe , plantera mina frön och kanske putsa ett fönster eller 2 mycket på schemat även man är ledig . Efter jobbet till stan med Joel handkontroll ut sliten fick en ny på garantin måste bara ge Game Stop i Hässleholm stora plus poäng alltid snälla och trevliga .....sen vidare till apoteket köpa ögon salva till Affe nu minsann skall inget mer göras redan i mina pyjamas få se om jag orkar laga någon mat hmmmm nej jag orkar inte ..

Tack Gud, Jesus , Universum för att jag har fått är att leva ihop med den finaste exemplar att människa i 20 år tack för lånet , tack för att vi kunde bo kvar i huset , tack för att jag mår bättre efter denna jobbiga jobbiga depression , tack för att ekonomin går runt trotts alla motgångar jag är så tacksam för alla vackra vänner som finns i mitt liv blogg, facebook vänner oxå ......

Hej min Lars du är så saknad men du finns med oss ändå det gillar vi ,sa till Joel idag jag skall till kyrkogården till påsk vill du följa med då svarar han varför då han finns inte där ,jag känner pappa hela tiden här hemma jaha sa jag till honom det har du rätt i men jag kör ner med blommor till pappa ändå gör du det fick jag till svar !!! Så glad att barnen känner att du finns med dem kan bara känna lycka då . livet kommer aldrig bli desamma utan dig men vi är jätte nöjda med dina tecken sluta inte med dem är du snäll söta fina underbara man ...nu får du hjälpa mig med dessa motor cyklar så att vi får dem sålt för rätt pris smärtar lite skall du veta men bättre att de kommer till någon som uppskattar dem älskar dig för alltid din Delicia


1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Hoppas du får en skön påsk! /Kram