onsdag 18 april 2012

Lill Lördag !!!

Mådde bättre imorse iväg och jobba seg dag som ville inte ta slut men det gjorde det handla efter jobbet träffade en vän det var så länge sen tror midsommar var sista gången vi träffades mycket att snacka om i kön på Netto ja alla har vi våra liv som är inte alltid så enkelt , inte alltid som man planerar att sitt liv skall se ut nu när jag mår bättre då börjar mina 2 stora barn rasa den lille börjar sakta komma tillbaka efter Lars bort gång så nu måste jag ta tag i mina små / stora barn och hjälpa dem att komma tillbaka till livet . Jag älskar er mina goa ungar jag gör så gott jag kan att vara en bra mamma tillsammans är vi starka glöm aldrig det H,Z& J ..
Efter jobbet direkt till stan och köpa en ny /gammal telefon till Joel nu skall bara stora bror låsa upp den sen skall det nog bli bra .
Hej min Lars du är så saknad jag undrar om vi någonsin kommer över att du inte längre finns hos oss hjälp dina
barn komma vidare de har det nu jobbigt . Love you my love more than life D

Inga kommentarer: