torsdag 26 april 2012

Lååång dag !!

Upp och hopppa dax att jobba skydds rond på fm sen presenterar oss för de ny anställda sen vips var det lunch efter lunch genom gång på nya kvälls rutiner , jobbade över en timme var ganska jobbigt men det gick efter jobbet till OBS och handla Zack behövde lim köpte allt utom lim heja hinner just lägga mig i min sköna säng och slappna av efter min långa dag när Hannah som är stressade skall med tåget till Malmö och titta på Dimestore Junkies som upp träder där ikväll så upp igen skjutsa henne så att hon hinner med tåget hon behöver komma ut lite miljö ombyte depressionen har gripit hårt om henne nu ett tag så alla sätt att må bra är ett plus ..

Min Lars jag saknar dig som attan idag shit du är död svårt att fatta vilken lyx det är att bara titta på andra sänghalvan och se sin älskades rygg många saker man tar för givet jag saknar allt som har med dig att göra det jag retade mig på när du levde längtar jag efter idag tack för att du har funnits min finaste din D för alltid

Inga kommentarer: