fredag 6 april 2012

Låååång Fredag !!

Vaknade kl 3 inatt kunde inte sova det var något nytt fick minsann slå på tv n kollade på extrem samlare kanske nu kan jag inse att mitt hem är rent mot dessa sjuka människor så jag skiter i att städa idag med utan problem somnade om så småningom kl 6 ringde klockan i morse ja just de jag är ju ledig somnade om till 9 men skall minsann planterar mina frön i alla fall det kan ju inte vara så jobbigt slapp och slö det var ett tag sen brukar i alla fall planera att göra lite mer per dag . Zack och jag åkte till alla gravarna nu fick de lite fint lavendel slipper att titta tilldem så ofta en tålig växt alla andra gravar hade påskliljor utom min man som fick en massa pynt . Såg att det var ett brev på Lars grav en vän som hade skrivit så fint tack fina du det värmde i mitt hjärta nu der jag fram emot en låååång laaaat Fredag framför mig Glad Påsk alla mina vackra vänner tack för att ni finns i våra liv ....



Hej min fina man saknad som vanligt det är du och har lite svårt fortfarande att fatta att du är verkligen död älskar dig som bara den och önskar dig en underbar påsk i himlen din D

Inga kommentarer: